VZW

Een scoutsgroep die verder gaat dan je zoon of dochter om 14u afzetten op het scoutsterrein en om 17u terug komt ophalen? Wat bedoel je daarmee?

Achter Scouts Sombeke schuilt een hardwerkende, enthousiaste VZW-groep die samen met onze leidingsploeg de scoutswerking naar een hoger niveau tilt. Deze groep bestaat uit geëngageerde ouders, oud-leiding en enthousiastelingen die zelfs aanwezig waren in het prille begin. En binnenkort misschien jij?

Wat doen wij juist? Wij proberen om de 2 maanden samen te komen en vergaderen we over verschillende aspecten die zich achter de schermen afspelen. Dit gaat van financiën, materiaal, kluswerkjes tot het organiseren van evenementen zoals de Winterbar, het vaderdagontbijt en natuurlijk Patershol! Alles met als doel om de kinderen een zo goed mogelijke tijd te laten beleven.

Ben jij dus zelf een enthousiaste ouder of oudleider/-ster, net nieuw of al een paar jaar actief, en je denkt: “Tiens, dat vzw gebeuren, dat spreekt mij eigenlijk wel aan. Misschien wil ik wel eens een kijkje komen nemen!” Dan ontvangen wij u met open armen!
Voor meer info, kan je mailen naar grl@scoutssombeke.be of iemand van de leiding of VZW aanspreken!

Hieronder enkele foto’s van ons bouwinitiatief van de laatste jaren!

Ne stevige linker

Het bestuursteam van VZW Scouts Sombeke