Beste ouders,

Na een zeer vermoeiende, maar zoals elk jaar, fantastische startdag volgt een nog beter scoutsjaar! Om dit allemaal vlot te laten verlopen, geven wij nog even een samenvatting om het inschrijven vlot te laten verlopen.

De inschrijvingen moeten voor 8 oktober in orde zijn. U heeft dus nog even tijd om nog een paar keer te proberen, maar wacht hier zeker niet te lang mee! Ook leden die vorig jaar ingeschreven waren, moeten zich opnieuw inschrijven! De individuele steekkaart kan pas ingevuld worden als u volledig ingeschreven bent. Dit kan enkele dagen duren.

Kledij kan het hele jaar door besteld worden. Een das is essentieel!

Nadat u uw kind ingeschreven heeft, kan u de activiteiten die elke week georganiseerd worden volgen via takken – kapoenen/wouters/… (klikken op foto) – activiteiten. Wij raden u aan om dit in het begin van de maand raad te plegen. Deze zullen vanaf dinsdag 19/09/17 beschikbaar zijn!

De belangrijke data, zoals weekends en kampen, kan u raadplegen in de rechterkolom om de Home-pagina. Wij raden u ook aan deze al te noteren!

Als laatste kan u zich, als ouder, ook inzetten voor de scouts. De VZW is een groep van geweldige ouders, leiding en oud-leiding die zich inzetten om toffe activiteiten te voorzien voor de scoutsgroep. Voor meer info kan u terecht op de pagina verbouwen op deze website.

Zo, dat was het! Bij vragen kan u altijd terecht op een e-mailadres van de groepsleiding: grl@scoutssombeke.be.

Samenvatting op ludieke wijze: Bingo!