Medische fiche

De individuele steekkaart bevat gegevens over elk actief scoutslid en vervangt de vroegere medische fiche. Deze informatie draagt bij aan een veilige en persoonlijke begeleiding van alle leden en wordt vertrouwelijk behandeld door de leidingsploeg. Om deze gegevens up-to-date te houden hebben we natuurlijk input nodig van de ouders.
Sinds enkele jaren is de individuele steekkaart digitaal te vinden op de Groepsadministratie website van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Het voordeel is dat jullie nog maar één keer deze gegevens moeten invullen. Ze blijven bewaard op de online Groepsadministratie en moeten de volgende jaren enkel gecontroleerd worden. Indien nodig kan je als ouder zelf gegevens wijzigen.
Hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je als ouder te werk gaat:

Als u vragen heeft, kan u een mail sturen naar inschrijvingen@scoutssombeke.be

Inschrijving leden

Hieronder kan men het inschrijvingsformulier vinden. Gelieve na het invullen van het inschrijvingsformulier het inschrijvingsgeld (€45) te storten op het rekeningnummer van de scouts BE73 7376 0710 5360. Na uw betaling, is uw kind officieel ingeschreven!

Opmerking: De login heeft u nodig om uw individuele steekkaart in te vullen. Deze zal naar de leiding toegestuurd worden en bij u bezorgt worden.