Scouts is back! (-12)

Beste ouders, beste leden

Zoals sommigen al hebben vernomen, mag de scouts in Waasmunster terug georganiseerd worden voor -12 jarigen. Van 13 december tot en met 10 januari zullen er opnieuw activiteiten plaatsvinden, elke zondag van 14u tot 17u. Deze vergaderingen kunnen spijtig genoeg enkel voor kapoenen en wouters georganiseerd worden, maar de online vergaderingen voor jong-givers en givers gaan natuurlijk gewoon door!

Omdat het virus nog niet overwonnen is, doen we dit natuurlijk met de nodige voorzorgsmaatregelen! Deze kan je hieronder doornemen.
1. Leiding respecteert social distancing en dragen ten alle tijden een mondmasker
2. Hygiƫne is zeer belangrijk. De handen worden daarom voldoende gereinigd.
3. De activiteiten zullen hoofdzakelijk buiten georganiseerd worden. Kleed jullie hiervoor!
4. Ouders respecteren ook de social distancing en dragen een mondmasker als ze wachten aan de poort.
5. Kapoenen worden verwacht aan de nieuwe poort (kant van de lokalen), de wouters aan de oude poort (kant van de koer).

Lelies’s zullen in deze tijd niet gemaakt worden. Daarom vragen we jullie om de facebook en website goed in de gaten te houden!

Als je de scouts-ervaring echt te hard mist, kan je ook altijd eens een kijkje nemen op onze instagrampagina (@scoutssombeke), waar je elke week een diepere inkijk krijgt in het leven van een scoutsleider/scoutsleidster!

Houd jullie sterk en tot snel!
Scoutieve groeten,
De leiding