Winterbar 2019

Beste scouts Sombeke enthousiast,

Binnen een maand (zaterdag 5 januari) vindt de jaarlijkse winterbar van scouts Sombeke plaats op eigen terrein. Iedereen die zin heeft in een gezellige avond, waar men de handen kan opwarmen aan het vuur en kan genieten van klassieke winterse dranken, is welkom! Het evenement gaat van start bij het begin van de avondvergadering van de scouts (18u30). Dus kom zeker iets drinken, terwijl de leden samen met hun leiding 3-koningen gaan zingen. Inkom is zoals elk jaar gratis!

De winst van de winterbar zal de bouw van onze nieuwe lokalen een financieel duwtje in de rug geven! Onze givers zullen ook lekkere braadworsten bakken om de lege magen te vullen en om een centje bij te verdienen voor hun buitenlands kamp! Redenen genoeg dus om massaal aanwezig te zijn!

Als er enthousiastelingen zijn die op de avond zelf een handje willen toesteken (bar) of tijdens de opbouw van het evenement, zijn deze zeer welkom! Contacteer ons op winterbar@scoutssombeke.be voor meer info hieromtrent!

Winterse groeten,

Het Winterbarteam