Startdag 2020

Zondag 13 september vindt de startdag van Scouts Sombeke plaats op de Dries van Sombeke! Alle kindjes welkom vanaf 6j. We starten om 11u en om 17u vertrekken we weer huiswaarts. Breng zeker je lunchpakket mee!

COVID-19 update:

* Dit jaar organiseren we geen receptie. Er zal wel nog altijd de mogelijkheid zijn om kledij aan te kopen en info te krijgen over de scouts, de bouw van de nieuwe lokalen en de VZW!
* Om samenscholing te vermijden, vragen we aan de ouders om zo min mogelijk in contact te komen met andere leden/leiding en het terrein zo snel mogelijk te verlaten. Bij het ophalen om 17u, vragen we ook om samenscholing te vermijden door afstand te houden.
* We vragen aan de ouders om een masker te dragen op het terrein en voor kinderen +12 jaar om een masker mee te nemen.

Tot dan?!