Trooper en Foodbag

Zin om Scouts Sombeke te steunen en lekker te eten? Bestel jij vaak dingen online? Vanaf nu kan je Scouts Sombeke daarmee steunen!

Vanaf vandaag kunnen jullie een kleine bijdrage aan de scoutskas doen door via Trooper jullie online aankopen te doen. Het is heel simpel. Je surft naar www.trooper.be/scoutssombeke en zoekt via de zoekbalk naar de website waar je je online aankoop wilt doen. Je geeft je naam en mailadres in en dan kan je verder je aankoop doen zoals je ze normaal zou doen. Je steunt hier niet alleen onze scouts mee maar je krijgt er zelf nog eens korting bovenop! Massaal bestellen dus!

Via www.foodbag.be kan je een foodbag bestellen. Zelf krijg je een symbolische korting van €1 én de scoutskas wordt gespijsd met €10. Verdere info in de flyer ⬇️
Unieke code: ScoutsSombeke

Bedankt voor de steun!

Let op! De actie van foodbag loopt tot en met 21/05. Op Trooper staat geen einddatum.

foto van Scouts Sombeke.